Bethesda, son dönemin en çok tartışılan oyunlarından biri olan Starfield’ın “1000 gezegen” iddiasıyla ilgili eleştirilerden ders çıkardı. Oyunun yönetmeni Todd Howard, bu kadar büyük bir gezegen yapısının nitelikten ödün verdiğini ve geliştirme ekibinin bazı üyelerinin de baştan beri bu fikre sıcak bakmadığını itiraf etti.

Howard, BAFTA ile yaptığı röportajda, “1000’den fazla gezegen yapmanın, oyunun diğer önemli unsurlarını geri planda bıraktığını” belirterek, geri dönüp baktıklarında bunun doğru bir tercih olmadığını kabul etti. Eleştirilerin ardından oyuncu kitlesinden gelen geri bildirimlerle, oyunun geleceği için yeni bir strateji belirlendi.

Shattered Space ile Yeni Bir Dönem Başlıyor!

Bethesda, 30 Eylül’de piyasaya sürülecek olan Shattered Space eklentisiyle yeni bir yaklaşım benimsiyor. Bu genişleme, 1000 gezegen yerine sadece tek bir gezegene (Vaʼruunʼkai) odaklanacak ve derinlemesine işlenmiş mekanlar ile görevlerle zengin bir anlatım sunacak. Geliştirici ekip, böylelikle eleştirilen “boş gezegenler” sorununa yanıt vermeyi hedefliyor.

Samanyolu’ndaki Kara Delik çevresinde keşfedildi: 23,5 milyon kilometre çapında Samanyolu’ndaki Kara Delik çevresinde keşfedildi: 23,5 milyon kilometre çapında

Bethesda, bu adımıyla gelecekteki projelerde nitelikli içerik ve daha derin dünyalar yaratmaya öncelik vereceğinin sinyallerini veriyor. Starfield’ın ilerleyen süreçteki güncellemeleri ve eklentilerinin oyunu nasıl dönüştüreceği ise merak konusu.

Kaynak: shiftdelete.net