Dijital dünyada öğrencilere üretkenliklerini geliştirme fırsatı sunan "BİLSEM'ler Arası Eğitsel Dijital Oyun Yarışması" sonuçları belli oldu. Katılımcılar, kendi eğitsel dijital oyunlarını geliştirerek teknolojiyi öğrenme aracı haline dönüştürme fırsatı buldu. Ayrıca, oyun geliştirme sürecini deneyimleyerek üretkenliklerini ifade etme ve grup çalışması becerilerini artırma imkanı sağlandı.
YARIŞMANIN AMACI
-
Öğrencilerin eğitsel dijital oyunlar geliştirerek yalnızca tüketen değil, aynı zamanda üreten bireyler olarak yetişmeleri.
-
Oyun geliştirme sürecini deneyimleyerek kendi fikirlerini hayata geçirme şansı sunulması.
- BİLSEM'ler için oluşturulan e-içerik ekosistemine katkıda bulunulması.
KATEGORİLER VE DERECEYE GİREN OYUNLAR
Kategori |
Oyun Adı |
BİLSEM Adı |
İlkokul Kategorisi |
İngilizce Öğreniyorum |
Adana Seyhan Bilim ve Sanat Merkezi |
Matematik Yolu |
Eskişehir Emine-Emir Şahbaz Bilim ve Sanat Merkezi |
|
Matematik Parkuru |
Denizli Nezihe-Derya Baltalı Bilim ve Sanat Merkezi |
|
Ortaokul Kategorisi |
Dedektif Cevdet |
Eskişehir Emine-Emir Şahbaz Bilim ve Sanat Merkezi |
Element Öğren Eğlen Dene |
Niğde Akşemseddin Bilim ve Sanat Merkezi |
|
Elementeryum |
Denizli Nezihe-Derya Baltalı Bilim ve Sanat Merkezi |
|
Lise Kategorisi |
Biyo |
Kütahya Bilim ve Sanat Merkezi |
Word Trainer |
İstanbul Zeytinburnu Bilim ve Sanat Merkezi |
|
Elementaryum |
Denizli Nezihe-Derya Baltalı Bilim ve Sanat Merkezi |