Bilim ve Teknoloji

Halo, Fortnite’a rakip olma şansını kaçırdı

343 Industries’in uzun süredir merakla beklenen battle royale modu Tatanka, bir dizi sorun nedeniyle iptal edildi

Abone Ol

Halo Infinite’in çok oyunculu modu, lansmanından bu yana içerik eksikliği ve teknik sıkıntılarla başa çıkmaya çalışıyor. Bu karmaşanın ortasında, 343 Industries’ın üzerinde çalıştığı, ancak sonradan iptal edilen battle royale modu Tatanka hakkında yeni bilgiler gün yüzüne çıktı.

Kaynaklara göre, stüdyo Tatanka kod adlı bu mod için Certain Affinity ile iş birliği yapıyordu. Halo battle royale deneyimini yeniden tanımlama hedefiyle tasarlanan bu mod, geniş bir harita üzerinde farklı bölgeleri kapsayacak şekilde planlanmıştı. Oyuncular, iniş kapsülleri aracılığıyla maça katılacak ve düşme topları gibi ekipmanlarla stratejik geçişler yapabilecekti.

Mod, Halo Infinite’in hikaye unsurlarını da içeriyor ve oyunculara mini hedeflerle güçlendirmeler ve kısmi kalkanlar sunarak, düşen oyuncuları yapay zekaya dönüştürme gibi yenilikçi fikirlerle zenginleştirilmişti. Ancak, stüdyonun önemli isimlerinin ayrılması ve yeni ekibin Tatanka’yı yeniden şekillendirme kararı, projenin sonunu getirdi. Sonuç olarak, 343 Industries’ın battle royale deneyimini rekabetçi hale getirmek için yeterli kaynakları olmadığı düşünülüyor.

Geçtiğimiz yıl, hem Tatanka hem de yeni bir Halo oyunu iptal edilerek stüdyonun büyük hedeflerini oyunculara sunma konusundaki çabalarını sorgulattı. Halo, Fortnite gibi dev rakiplerle kapışma fırsatını kaçırdı.